Продавець Производитель мебели фабрика DOICHMAN furniture (Дойчман мебель) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
128 відгуків
Додати відгук
Кошик
Мягкая мебель на заказ Киев, Диваны, Кровати, Мягкие уголки от производителя фабрика "DOICHMAN"
+380 (63) 364-27-20
+380 (96) 770-34-64
+380 (99) 542-13-70

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Поштавартість уточнюйте у перевізника (за тарифами перевізника) вартість називає оператор при відправленні
  • СамовивізСамовивіз зі складу за адресою, вказаною на сайті.
  • Delivery
  • Доставка по Києву не входить у вартість замовленняМожлива доставка по тарифам перевізника: - до під'їзду або з занесенням і монтажем меблів. Вартість доставки і занесення уточнюйте при замовленні меблів.
  • Делівері (за тарифами перевізника)Делівері вартість уточнюйте у перевізника (за тарифами перевізника) вартість називає оператор при відправленні
  • Транспортна компаніяSAT - перевізник по Україні (за тарифами компанії)

Способи оплати

  • Післяплата
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

Послуги по гарантійному обслуговуванню надаються протягом:
- 18 місяців з дня здачі виробу замовнику на м’які меблі для сидіння та лежання;
- 12 місяців з дня здачі виробу замовнику на м’які меблів які використовуються у службових приміщеннях і в місцях загального користування;
Відповідно до ГОСТ 13025.3-85 Меблі побутові, ГОСТ 19917-93 М’які меблі для сидіння та лежання.

УВАГА: М’ялки меблі (дивани, крісла, ліжка і т.п.) ЗАБОРОНЕНО переміщувати волочінням, або тягнучи за підлокітник чи спинку виробу. Переміщувати м’які меблі допускається тільки піднявши їх за основу з двох протилежних боків виробу.
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ вставати (стрибати) ногами по меблях та розкладних механізмах, сідати на спинки, бильця та відкидні елементи меблів.

Умови відмови у виконанні гарантійних зобов’язань
Виробник залишає за собою право відмовити в ГАРАНТИЙНОМУ обслуговуванні і класифікувати його яке платне у випадках:
• відсутності Паспорту чи іншого документу, який ідентифікує належність виробу Виробнику;
• закінчення гарантійного терміну;
• невиконання, або неналежне виконання умов експлуатації чи використовуванні неякісних засобів по догляду за меблями;
• наявності пошкоджень в наслідок цілеспрямованих, або помилкових дій Покупця;
• перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації;
• завдання збитків виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасний випадок і т.д.).
• самостійного ремонту, або ремонту несанкціонованого Виробником;
• завдання збитків виробу, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д.
• пошкодження виробу в результаті внесення змін в його конструкцію;
• використання виробу у виробничих цілях.

Умови додаткового сервісного обслуговування:
Меблі з дефектами, які виникли з вини Покупця в наслідок поломок, розривів від надмірних навантажень можуть бути відновлені та /чи відремонтовані за рахунок Покупця.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner