Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- вартість уточнюйте у перевізника (за тарифами перевізника) вартість називає оператор при відправленні
- Самовивіз зі складу за адресою, вказаною на сайті.
- Можлива доставка по тарифам перевізника: - до під'їзду або з занесенням і монтажем меблів. Вартість доставки і занесення уточнюйте при замовленні меблів.
- Делівері вартість уточнюйте у перевізника (за тарифами перевізника) вартість називає оператор при відправленні
- SAT - перевізник по Україні (за тарифами компанії)
Способи оплати
Гарантія:
Послуги по гарантійному обслуговуванню надаються протягом:
- 18 місяців з дня здачі виробу замовнику на м’які меблі для сидіння та лежання;
- 12 місяців з дня здачі виробу замовнику на м’які меблів які використовуються у службових приміщеннях і в місцях загального користування;
Відповідно до ГОСТ 13025.3-85 Меблі побутові, ГОСТ 19917-93 М’які меблі для сидіння та лежання.
УВАГА: М’ялки меблі (дивани, крісла, ліжка і т.п.) ЗАБОРОНЕНО переміщувати волочінням, або тягнучи за підлокітник чи спинку виробу. Переміщувати м’які меблі допускається тільки піднявши їх за основу з двох протилежних боків виробу.
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ вставати (стрибати) ногами по меблях та розкладних механізмах, сідати на спинки, бильця та відкидні елементи меблів.
Умови відмови у виконанні гарантійних зобов’язань
Виробник залишає за собою право відмовити в ГАРАНТИЙНОМУ обслуговуванні і класифікувати його яке платне у випадках:
• відсутності Паспорту чи іншого документу, який ідентифікує належність виробу Виробнику;
• закінчення гарантійного терміну;
• невиконання, або неналежне виконання умов експлуатації чи використовуванні неякісних засобів по догляду за меблями;
• наявності пошкоджень в наслідок цілеспрямованих, або помилкових дій Покупця;
• перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації;
• завдання збитків виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасний випадок і т.д.).
• самостійного ремонту, або ремонту несанкціонованого Виробником;
• завдання збитків виробу, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д.
• пошкодження виробу в результаті внесення змін в його конструкцію;
• використання виробу у виробничих цілях.
Умови додаткового сервісного обслуговування:
Меблі з дефектами, які виникли з вини Покупця в наслідок поломок, розривів від надмірних навантажень можуть бути відновлені та /чи відремонтовані за рахунок Покупця.
- 18 місяців з дня здачі виробу замовнику на м’які меблі для сидіння та лежання;
- 12 місяців з дня здачі виробу замовнику на м’які меблів які використовуються у службових приміщеннях і в місцях загального користування;
Відповідно до ГОСТ 13025.3-85 Меблі побутові, ГОСТ 19917-93 М’які меблі для сидіння та лежання.
УВАГА: М’ялки меблі (дивани, крісла, ліжка і т.п.) ЗАБОРОНЕНО переміщувати волочінням, або тягнучи за підлокітник чи спинку виробу. Переміщувати м’які меблі допускається тільки піднявши їх за основу з двох протилежних боків виробу.
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ вставати (стрибати) ногами по меблях та розкладних механізмах, сідати на спинки, бильця та відкидні елементи меблів.
Умови відмови у виконанні гарантійних зобов’язань
Виробник залишає за собою право відмовити в ГАРАНТИЙНОМУ обслуговуванні і класифікувати його яке платне у випадках:
• відсутності Паспорту чи іншого документу, який ідентифікує належність виробу Виробнику;
• закінчення гарантійного терміну;
• невиконання, або неналежне виконання умов експлуатації чи використовуванні неякісних засобів по догляду за меблями;
• наявності пошкоджень в наслідок цілеспрямованих, або помилкових дій Покупця;
• перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації;
• завдання збитків виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасний випадок і т.д.).
• самостійного ремонту, або ремонту несанкціонованого Виробником;
• завдання збитків виробу, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д.
• пошкодження виробу в результаті внесення змін в його конструкцію;
• використання виробу у виробничих цілях.
Умови додаткового сервісного обслуговування:
Меблі з дефектами, які виникли з вини Покупця в наслідок поломок, розривів від надмірних навантажень можуть бути відновлені та /чи відремонтовані за рахунок Покупця.